יום ראשון, 8 בינואר 2017

דנונה GREEK של שטראוס מרחיבה את קטגוריית היוגורט היווני בישראל ופונה גם לחובבי הבישול







שבוע נפלא

לאחרונה צצו כמה בעיות בריאותיות במשפחה. הייתה תקופה שעל הנערה בתנו יעלוש אסרו לאכול מוצרי חלב עקב רגישות ללקטוז. חודש וחצי והיא התמידה ונצמדה לתפריט כמו שהיא רק יודעת. כשהלכנו לביקורת לדיאטנית ,נאמר ליעל שהיא תוכל לאכול גבינות מסוג מסוים ויוגורט - כל יום גביע לפחות.

אז השמחה רבה ובעיקר שהגיעו אלינו החדש של מחלבות שטראוס- היוגורט היווני הנפלא .הוא טעים, עם אחוזי שומן במידה הנכונה וכשאוכלים אותו מתענגים ממש על כל ביס וביס כשההרגשה היא לאכול יוגורט אמיתי ולא סתם יוגורט. יוגורט של פעם ,טעים ולא רזה. היתרון שלו שאפשר לשלב אותו גם בבישולים חלביים נפלאים, כמו פסטה ולהסמיך מרקים של בטטה או בכלל. כרוטב לניוקי ביתי והשמיים הם הגבול.

אנחנו לא התאפקנו וכל אחד ואחת התבייתו על יוגורט מסוג אחר ונהנינו מאוד.

עם פירות היער והתות מדהימים - יעלי אהבה.
את הקפה אני ורפי חיסלנו והוא טעים שאין דברים כאלה. ראיתי לנכון לצרפו לקינוח ליד אספרסו שהכנתי בבית. התענגתי על כל רגע וביס.
תודה רבה שוב לשטראוס על מוצרים נפלאים, מהנים ומענגים.






דנונה GREEK של שטראוס מרחיבה את קטגוריית היוגורט היווני בישראל  ופונה גם לחובבי הבישול
היוגורט היווני ידוע במרקם עשיר המעצים את חווית הטעם ומספק פתרון מפנק לאכילה בכפית וגם לבישול ואפיה. המותג חבר לשף המישלן מושיק רוט. 
לצד היווני הלבן משיקה שטראוס טעמים נוספים:  יוגורט יווני עם פירות יער , יוגורט יווני עם תות ויוגורט יווני עם קרם קפה
לדברי אריאלה שיפנבאור- וייס, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: "בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים מחפשים מוצרים טעימים ומפנקים, מבלי לוותר על הבריאות. יוגורט יווני הוא מוצר שנותן מענה בדיוק לצורך זה ומשלב את כל הטוב שביוגורט עם מרקם עשיר ומפנק ובמגוון טעמים נפלאים".
השקת המוצרים החדשים תלווה בקמפיין טלוויזיה בכיכובם של מושיק רוט וליאור דובדבני. הבחירה במושיק כשף מוביל , יצירתי ובעל מסעדת 2 כוכבי מישלן לצד דובדבני כיוצר וקומיקאי, מביאה לדינמיקה משעשעת וקלילה באווירה יוונית וטעימה.
מהו יוגורט?יוגורט הינו חלב המותסס על ידי חיידקים בתהליך הייצור. חיידקים אלו מכונים חיידקי מחמצת החלב (Lactic Acid Bacteria).הם מפרקים את סוכר החלב והופכים אותו לחומצה לקטית שיוצרת את הטעם החמצמץ האופייני של היוגורט.
כיצד היוגורט עוזר לבריאות הגוף ?   היוגורט עשיר בחיידקים ידידותיים (BIO) הידועים בתרומתם לבריאות מערכת העיכול וסיועם להגנה הטבעית של הגוף. החיידקים הפרוביוטיים הינם חיידקים ידידותיים הפועלים בתוך מערכת העיכול ומסייעים לפעילות התקינה שלה.

בנוסף, החיידקים הידידותיים מקטינים את תכולת הלקטוז ביוגורט ובכך עשויים לאפשר לחלק מן הסובלים. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה