יום חמישי, 19 בינואר 2017

בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר¹ מציג: בלנאום פורטה למבוגרים, שמן רחצה טיפולי, המקל על יובש ומרגיע את העור

בוקר טוב

גם אני סובלת מעור יבש בעיקר בחורף ובימים אלו ממש לצערי הרב בגלל מתחים כאלו ואחרים יצאו לי פצעונים ויובש על העור החשוף מעל בית החזה. 
הבלנאום הגיע לי בדיוק בזמן לטיפול בנושא הכאוב לי ובעיקר לי שאיני מורגלת במצבים כאלה.

אז יש פתרונות נהדירם ממקורות טבעיים המשיבים את החיות והלחות לעור ועוזרים למנוע את כל הבעיות הללו שמוזכרות כאן בפוסט.
הבוקר התפנקתי.
אני ממליצה על מוצר נהדר.




גם אתם סובלים מעור יבש? אפשר למנוע ולא רק לטפל

בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר¹ מציג:
 בלנאום פורטה למבוגרים, שמן רחצה טיפולי, המקל על יובש ומרגיע את העור



תקופת היובש המוגבר שעברנו לאחרונה, שינויי האקלים, מעברי העונות, הלחות הנמוכה במיוחד בחודשי החורף וזיהום האוויר, גורמים לנטייה לעור יבש. גם מקלחות חמות וארוכות ושימוש בסבונים בעלי רכיבי בישום או אלכוהול, גורמים להסרת השומן הטבעי של העור ולייבושו. עם העלייה בגיל, העור הופך לדק ויבש יותר ומחלות עור שונות (כגון: אקזמה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס), יחד עם נטילת תרופות, עלולות להחמיר את המצב. על כן, עלינו לדאוג להחזרת הלחות שאבדה, לטפל בעור כראוי ולמנוע ממנו להתייבש עוד יותר.

בלנאום פורטה, מסדרת בלנאום, שמן האמבט המומלץ ביותר¹ לטיפול ולמניעת עור יבש, הינו שמן רחצה טיפולי למבוגרים, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, המקל על יובש בעור ומרגיע את העור. הנוסחה הייחודית של בלנאום פורטה מחדשת את הליפידים החסרים בעור ומותירה אותו רך ונעים, ללא תחושת שמנוניות.

בלנאום פורטה מכיל שמן ממקור צמחי, המחקה את המרכיבים הטבעיים החסרים בעור, מחזיר לו את הלחות ועוטף אותו בשכבת הגנה. הוכח כי שמן הרחצה בלנאום פורטה מפחית את איבוד המים מהעור בצורה ניכרת ולכן השימוש בבלנאום פורטה על בסיס יומי מונע היווצרות יובש, שומר על לחות העור ומותיר אותו נעים ורך ללא תחושת שמנוניות.

לאחר הטיפול בבלנאום פורטה, מומלץ להשתמש בבלנאום בייסיק לשימוש יומיומי למניעת יובש ולשמירה על לחות העור.


בלנאום פורטה כסיוע לטיפול במחלות עור
מחלות עור רבות מלוות בעור יבש ומגורה – פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור), אקזמה ועוד. מאחר ובלנאום פורטה שומר על מאזן הליפידים בעור ומפחית את איבוד המים מהעור, רופאי עור רבים ממליצים עליו כטיפול מסייע במחלות אלו.

ניתן להשתמש בבלנאום פורטה הן באמבט והן במקלחת, עפ"י הוראות השימוש המפורטות בעלון לצרכן.

מחיר מומלץ לצרכן: 99.10 שקלים לאריזת 500 מ"ל.

את מוצרי בלנאום ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים ברחבי הארץ.


שמני האמבט של בלנאום, הם שמני הרחצה המומלצים ביותר¹ לטיפול ולמניעת עור יבש ולשמירה על לחות העור בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים, מבוססים על שמנים ממקור צמחי. שמני הרחצה פותחו לאחר שנים רבות של מחקר, על ידי חברת התרופות אלמירל-הרמל מגרמניה המתמחה בייצור ופיתוח מוצרים לטיפול בעור. בלנאום משווק בישראל מזה כ- 56 שנה על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם ופועלת בקטגוריות ותחומים מגוונים: דרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה, ועוד.



1 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה