יום שלישי, 10 בינואר 2017

תכשיטים מהממים מבית סילבר טונה - רעשי הרחוב

צהרים טובים ואופנתיים לכולן/ם






מי שמכירה אותי ואת יושבי ביתי יודעת שכולנו חובבי אופנה , לבוש יפה והרבה  אקססוריז שווים. אם זה כובע, שרשרת, תיק מיוחד וכמה שמיוחד כך יותר טוב ויותר יפה לטעמנו.

טווח הגילאים בבית הוא די גדול מרפי האיש והאבוש בן ה- 55 ,  אור איש האופנה שלנו שעוסק בתחום מהיבט הויז'ואל, טלטול הסטודנט המעודכן ויעלי הנערה בת ה- 16 שכולה נושמת אופנה. בינות להם אני גם בשלי ואני חיה אופנה מאז היותי נערה אי שם בשלהי שנות ה- 80. תמיד לקחתי את המיטב שרווח באותם ימים והתאמתי לי באהבה.

הפעם קיבלתי שרשרת מדהימה ביופיה .היא לא מעודנת בכלל, היא יחודית עם כלי עבודה בתליון - גרזן! היא מחוספסת בסגנון והיא מתאימה גם לגבר וגם לאישה.
היא יכולה להתאים לג'ינס וסווצ'ר אופנתי וגם לשמלה רכה קצת לשבור אותה...
היא יוניסקס כל כולה והיא יפיפייה.


מי הם סילבר טונה ומה הסיפור של השרשרת.

רעשי הרחוב של סילבר טונה - עכשיו באתר..
לאחר שנה במחתרת, ניתן להשיג את תכשיטי היוניסקס של סילבר טונה באופן מסודר, לאחר שבסופ"ש האחרון הושקה החנות המקוונת של הטונה.
התכשיטים העשויים ציפויי כסף וכסף טהור, עוצבו ע"י לירי גל בהשראת רחובות תל אביב ואהבתה למוזיקת ההיפ הופ המקומית.
מה שכבר הפכו ללהיטים- גורמטים מכסף, צמד צמידים כשעל כל אחד מהם חרוטה מילה (ניתן לחרוט בהזמנה) המשלימה את חברתה, כמו ג'ין-טוניק, קמפרי-סודה (הצמידים עשויים כסף טהור וחוט מצופה שעווה, סגירה מתכווננת) . תליוני "המלך" (זוהר ארגוב), סדרת תליוני כלי עבודה וטבעות עם כיתוב בהזמנה אישית.

המחירים החל מ- 120 ש"ח.

לרגל ההשקה המשלוחים חינם.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה