יום ראשון, 22 בינואר 2017

ניקול תמיד מפנה לי את הזמן ועושה זאת בנעימות.






צהרים טובים,





אני בטוחה כי אין אחת ואחד שלא מכירים לפחות אחד או שניים ממוצרי ניקול ורובן אני משערת משתמשים בהרבה מאוד מוצרים של ניקול, אם בנישה של ניקיון הבית, בישול, אפייה, פיקניקים אביביים ,אירוח ומשפחה.
ניקול למעשה חולשת על המון תחומים וממש הלכה למעשה עוזרת לנו בחיים.
עושה את החיים שלנו הרבה יותר קלים ופרקטיים והכל בצבעים ובגוונים שמחים ובתכל'ס פותחת לנו צוהר לעולם נוח קצבי לצעד ניהול זמן חכם ביותר.
אישי היקר עסוק מאוד מתוקף תפקידו ,עובד כפסיכולוג בשלוש משרות ,ציבוריות וגם בקליניקה פרטית- בה הוא מטפל באמצעות בישול ואפייה, כך שמוצרי ניקול מככבים אצלו במטבח הקליניקה ובגדול וזה חוץ מהבית שהתנור והכיריים עובדים נון סטופ.
מפאת חוסר זמן מודה ומתוודה שאת הקליניקה לא תמיד יוצא לשטוף, לכן המטליות לניקוי הרצפה מסייעות רבות לרפי בשמירה על הניקיון, הן וגם המטליות לניקוי בכלל. גם לכיריים, למקרר, למיקרוגל ובכלל לכל מכשירי החשמל .גם המטליות לניקוי השירותים. מוצרים אלו ממש "מצילים" אותו ומסבים לו קורת רוח וכך יש לו יותר זמן פנוי לשמחתו (ושמחתנו...).

אמש לכבוד סיום חגיגות סוף השבוע בבית משפחת ארז אפינו מאפה עם תרד וגבינות (קופסת עלי תרד שטופים ,לקצוץ, קוטג' 3% , 2 ביצים, גבינת פטה, לערבב הכל טוב. להוסיף פלפל שחור גרוס ו-2 כפות פירורי לחם מוזהבים. אפשר להשתמש בבצק פילו עם חמאה. למלא את הבצק. להבריש בביצה ולפזר מעל שומשום. 30 דק בערך בתנור (180 מעלות).
רפי השתמש בבצק שמרים שלו.
כוס מים
ביצה
1 כפות סוכר
כפית מלח
300 גר’ קמח שמרים
50 גרם חמאה (בטמפרטורת החדר)

אופן ההכנה


אופן הכנה הבצק:

לערבב היטב את המים והסוכר עם שליש מכמות הקמח.
להשרות כ – 10 דקות.
להוסיף את יתר החומרים וללוש במשך כ- 5 דקות. (כדי שיהיה נוח ללוש ניתן לאבק עם מעט קמח מידי פעם).
להשהות כ – 10 דקות וללוש קלות.
ולהשהות כ- 20 דקות . ליצור 2 כדורים.
הכל נאפה על ניירות אפיה נשלפים של ניקול. היה נהדר ופרקטי.
אנחנו ממליצים על מוצרים נהדרים של ניקול. אם זה לפיקניק אביבי (יש מפות חד פעמיות יפיפיות, מפיות, ניילונים לכריכים לבית הספר ולאוניברסיטה- שממש רצים אצלנו בבית.
רדיד אלומיניום, ניילון נצמד עם פטנט והיריעה קצרה מלהכיל.

תודה לניקול על מוצרים נהדרים המסייעים לנו לשמור על שפיות.















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה