יום שני, 20 בפברואר 2017

סימפוניה של שטראוס עם 3 טעמים חדשים בסדרת השוק- פלפל 4 העונות, פפריקה מתוקה וחריפה ובטעם חוויאג'



שני מעולה לכולנו
הסימפוניות החדשות שהתחברו להן ללחן ומנגינה נהדרים , צבעוניים וטעימים עשו התחדשות בסדרת השוק החדשה הצבעונית והטעימה של שטראוס.

בתור אשת התימני אהבתי מאוד את הסימפוניה עם החוויאג' 👀
אוהבי הפיקנטי בבית התחברו מאוד לטעמה של הסימפוניה עם פלפל 4 העונות. והרומנית הקטנה אהבה את הפפריקה משום מה. בכל אופן הגבינות עושות שמח בלב וטוב בבטן. הן נהדרות, מושקעות ויש כאן חיבור ישראלי נהדר של שוק עם תבלינים, גבינות והרבה צבעים. מאוד ישראלי, מאוד מאפיין אותנו ,כור ההיתוך הזה שיודע לבשל ולאכול טוב.
אני ממליצה. אפשר לשלב באפייה, אפשר לגוון לכריכים מושקעים לבצפר, לאוניברסיטה, לעבודה, להוסיף ירק אהוב ולהנות מכריכים טעימים להפליא.
הבוקר למשל טלטול הסטודנט שמייצג אותנו בכבוד בקמפוס תל-אביב, לקח עמו צמד כריכים מושקעים וטעימים עם סמפוניה ושאר ירקות.

אז גם שמנת וגם רק 5% שומן , גם טעים וגם יפה. 
אני ממליצה באהבה.










"סימפוניה" של שטראוס משלבת את תבליני השוק הייחודיים ומשיקה מהדורת 
קונספט מיוחדת בגבינות מרקם שמנת 5% שומן בלבד.


הניחוחות, הצבעים העוצמתיים והטעמים החזקים משתלבים ביחד וחוברים אל "סדרת השוק" החדשה והמפתיעה בשלושה טעמים אותנטיים ומיוחדים :
·       "סימפוניה" פלפל 4 העונות
·       "סימפוניה" פפריקה מתוקה וחריפה
·       "סימפוניה" חוויאג'

מותג "סימפוניה" ממשיך להפתיע ולהשיק סדרות טעמים ייחודים בשיתוף פעולה עם השף, יניב גור אריה. המוצרים החדשים מפגישים את עולם הגבינות עם עולם התבלינים והשוק, שהם חלק בלתי נפרד מהחוויה הישראלית השורשית של כולנו ובאמצעותם לשדרג את הכריך היומיומי ע"י הוספת תבלינים מיוחדים ואהובים.

'סימפוניה' מקבוצת 'שטראוס' פיתחה סדרת טעמים חדשה בשיתוף פעולה ייחודי עם השף הירושלמי, יניב גור אריה. הסדרה החדשה, פורצת את הטעמים המסורתיים בעולם הגבינות, מכניסה עניין לקטגוריה ומשלבת תבליני שוק מוכרים, לצד טעמים חדשים פורצי דרך שטרם שולבו בעולם הגבינות.
הפריצה של עולם הקולינריה למדף, מגיעה דרך תוכניות הבישול על המרקע והפגישה עם טעמים מיוחדים, מסקרנים ושונים הנכנסים למטבח. הצרכן הישראלי מחפש שכל פעם יפתיעו אותו מחדש וקיים צורך לגוון ולחדש במוצרים עשירים בטעמים וקולינריים בעלי טוויסט שיעניין את החך.
הגבינות החדשות במרקם שמנת 5% שומן, תחת הקונספט טעמי השוק, נולדה בהמשך לסדרות  הקולינריה המתחלפות בסימפוניה ביניהן – "הסדרה החריפה", "סדרת טעמי עולם" ו"הסדרה הגלילית" שזכו לאהדה רבה. "סימפוניה" ממשיכה להפתיע עם טעמים ייחודים והפעם משיקה במסגרת המהדורה, גבינה במרקם שמנת עם תבלין חוויאג', ומחדשת את עולם הטעמים במקרר החלב.
חוויאג' - תערובת תבלינים ייחודית למטבח התימני המורכבת מ-12 תבלינים שונים ביניהם : כורכום, חילבה, זרעי כוסברה, ציפורן ועוד ונחשבת בעלת סגולות רפואיות רבות. 
פפריקה מתוקה וחריפה- שילוב של שני קצוות הפפריקה האהובים והמוכרים מהמטבח ההונגרי, המופק על ידי טחינה של סוגים שונים של פלפלת.
פלפל 4 העונות- תערובת המופקת מ 4 סוגי פלפל בצבעים שונים שהם למעשה שלבים שונים בהתפתחותו של הפלפל. שילוב הטעמים השונים, מקנים טעם ומרקם חד ועשיר בעולם הקולינרי.

הסדרה מעוצבת באריזות ייחודיות, בגוונים אדמדמים חזקים, בהשראת הצבעים העזים של השוק ומייצגים את כל העושר שיש לעולם התבלינים להציע. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה