יום שני, 20 בפברואר 2017

מהפך ב"בן & ג'ריס" - לראשונה סדרת גלידות ללא חלב ב-4 טעמים

בוקר שני מתוק לכולנו




כבר כתבתי על הגלידות של בן & ג'ריס פעמים רבות ועוד הרבה יסופר, אך הפעם זה מזווית אחרת, שונה וחדשה - הטבעוניות  של בן אנד ג'ריס. לא רק שהן טבעוניות וטבעוניות יכולות להנות (גם טבעונים :)... ,אלא גם טעימות להפליא , מה שלא הייתי בטוחה בכלל לפני שפתחתי ואכלתי וגם את מבחן יעלי הגלידות עברו. היא רגישה ללקטוז וכל הזמן נמנעת לצערה מפינוקים חלביים שאחרים כן יכולים לאכול, היא יכולה לאכול, רק שאחר כך תסבול מכאבי בטן והיא נערה שמקפידה על תזונה נכונה ולא חורגת כמעט מהכללים שלה, בין אם אלה כללים שהרופא "ציווה" ובין אלה כללים וחוקים שהיא הציבה לעצמה. הילדה עם רף גבוה ומשמעת עצמית גבוהה ביותר שתהיה בריאה.
למען האמת כולם נהנו מהגלידות הנהדרות ,אני בעיקר אהבתי את הצ'אנקי מאנקי, יעל התענגה על חמאת בוטנים ועוגיות וגם השוקולד פאדג' בראוניס ורפי כאוהב הז'אנר של טעמי הקפה התחבר בעבותות חזקים לגלידת הקפה קרמל פאדג'.
היתרון של הגלידות הללו הוא שהן טעימות בטירוף וקלילות. כיף לאכול אותן.
וזו למעשה בשורה נפלאה וחדשנית ביותר לשומרי הכשרות שבינינו. כיף לאכול ארוחה בשרית ואחר כך לקנח בגלידת בן & ג'ריס. חלום שהתגשם, מי היה מאמין.
גלידות בן & ג'ריס כל הזמן מתחדשות, משתדרגות ואין ספק שפרימיום נשאר פרימיום. בעיני זו הגלידה הביתית האולטימטיבית והאידיאלית.
לא מרגישים טעם של פרווה כזה ההפוך מחלבי, השילוב של משקה השקדים האהוב עם כל הטעמים יצא לעילא ולעילא וזה מדהים שאין לתאר.
אז גם הטבעונים, שומרי הכשרות וכל שאר האנשים ששומרים על דיאטה ותזונה איכותית יכולים כעת להנות מגלידות נהדרות ולא חלביות. זה  אפשרי, זה יתכן וזה קורה ממש בימים אלו.
וכשאני יודעת שגם הסחר וכל שרשרת "המזון" של בן & ג'ריס הוא הוגן, אזי אני בכלל רגועה ,כי להנות על חשבון אנשים שעובדים בשכר עבדים וסביב השעות ,לא הייתי יכולה.
ההנאה היא שלמה ומושלמת וכל הכבוד לבן & ג'ריס על החידושים וההמצאות הנפלאות.
אני ממליצה על גלידות נהדרות ללא חלב מבית בן & ג'ריס. אנחנו אהבנו ,נסו גם אתן/ם בפרט אם אתן טבעוניות ,שומרות כשרות ובכלל מעדיפות מזון בריא יותר.(גם קינוחים וחטאים מתוקים).












מהפך ב"בן & ג'ריס" : החברה המזוהה בענף גלידות הפרימיום עם גלידות שמנת איכותיות , מציגה לראשונה סדרת גלידות ללא חלב ב-4 טעמים

חב' "בן & ג'ריס" ישראל משיקה בימים אלו חדשנות עולמית – סדרת גלידות המיוצרות על בסיס חלב שקדים 100% טבעיות וב-4 טעמים פופולרים: צ'אנקי מאנקי, שוקולד פאדג' בראוניס, קפה קרמל פאדג' וחמאת בוטנים ועוגיות.
בתחילת חודש פברואר תחל חב' "בן & ג'ריס" ישראל לשווק את הגלידות ללא חלב: חוויית בן & ג'ריס שלמה- הכל חוץ מהפרה

מהפך ב"בן & ג'ריס" : החברה המזוהה בענף גלידות הפרימיום עם גלידות שמנת איכותיות , מציגה לראשונה סדרת גלידות ללא חלב .
חב' "בן & ג'ריס" ישראל משיקה בימים אלו חדשנות עולמית בשוק הגלידות : סדרת גלידות איכותיות ללא חלב, המכילות 100% רכיבים טבעיים ומבוססות על חלב שקדים שיעניקו חווית בן & ג'ריס שלמה- רק ללא החלב.
הסדרה תכלול 4 טעמים -  2 מהם מהטעמים הפופולריים מתוך המגוון של בן & ג'ריס ו-2 חדשים:
צ'אנקי מאנקי- המכילה פאדג' שוקולד, בננות ואגוזי מלך
שוקולד בראוניס – גלידה בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' פראוניס
קפה קרמל פאדג' - גלידה בטעם קפה עם חתיכות פאדג' וסווירל קרמל
חמאת בוטנים ועוגיות - גלידה בטעם וניל עם עוגיות סנדוויץ' וסווירל חמאת בוטנים קלאסי.
אבי זינגר מנכ"ל "בן & ג'ריס" ישראל מציין שבשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים מחלב ומוצרי חלב, הן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית והן בשל רגישויות למוצרי לקטוז, אלרגיות לחלב ועוד, אך יחד עם זאת הצרכנים אינם מוכנים להתפשר על איכות וטעם. סדרת הגלידות החדשה ללא חלב תיתן מענה לקהל זה, שכן מדובר בגלידות  איכותיות עם תוספות עשירות וטעם ייחודי".
"הגלידות ללא חלב זכו להצלחה מסחררת בארה"ב ואנו צופים להן הצלחה גם בישראל. מדובר בגלידות הנושאות את תו האישור של ארגון VEGAN העולמי" מוסיף זינגר. 
סדרת הגלידות ללא חלב ישווקו החל מאמצע חודש פברואר בכל הרשתות השיווק ובחנויות המפעל של בן&ג'ריס ומחירן יהיה כ-33 ₪ לפיינט.


כל הגלידות של בן & ג'ריס הן FAIRTRADE (סחר הוגן) שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה