יום שני, 6 בפברואר 2017

חוויה של קניה באתר bela


צהרים טובים

אם אתר bela הנפלא לא היה קיים הייתי צריכה להמציא אותו ממש כך.

אתר מדהים שאפשר למצוא בו הכל מתחומי הקוסמטיקה, היופי, בית מרקחת, הייגינה, שיער, תינוקות, בית ונקיון ועוד.
הרשמו לאתר, זה קל ונגיש. כיף להשתמש ולשוטט בו. קבלו סיסמה והתחילו להתבונן, להתרשם מן המוצרים הנפלאים.
אין שבוע שאין בו מבצעים, פעם לכבוד טו בשבט, אם לכבוד חג אחר, כל הזדמנות יש מוצרים אחרים שנמצאים במחירי מבצע לקנייה.
אתר כיפי, נעים ויפה, הנראות שלו מהממת.
אני מרגישה כמו בתוך סופר או יותר נכון חנות ממתקים ענקית אינטרנטית ,מה שמתאים לי אני מסמנת והכל מתרכז לתוך סל הקניות שלי.
האתר חכם ויודע לשמור מוצרים שאהבתי וצרכתי במיוחד, כך שקל לסמן. אפשר וכיף לקבל ניוזלטר למייל שתרשמו עם כל מה שחדש ב bela.
מתוך ניסיון של כמה פעמים שרכשתי באתר, הזמנתי ותוך יומיים הגיעו המוצרים אלי עד הבית עם שליח.
לא רק שהגיעו כל כך מהר, הכל הגיע ארוז בצורה בלתי רגילה. עם שקיות מנופחות למניעת שבירה בתוך קרטון סגור היטב עם מסקינטייפ, עם סרט יפה לקישוט ואף פעם לא שוכחים ב bela לצרף מתנה קטנה להראות שזוכרים אותך ,שאיכפת להם ממך. דוגמיות של קרם או מסיכה ובכלל של חברה כזו או אחרת.
באתר אף ניתן לדרג את המוצרים ולצבור כוכבים. סתם נעים שיש פירגון הדדי לכאן ולשם. לעת עתה אין שכר בצד זה של משהו בפועל, אך אולי בעתיד יהיה מי יודע...
תמיד יש חידושים והנאות באתר ומשנת 2012 הוא קיים וטוב שכך.
הקנייה ב bela חוסכת לנו זמן ואפשר גם לקחת את זה יותר רחוק ולרכוש מתנות לחברות, למשפחה ובכלל. המבחר הוא גדול וההיצע אדיר. משתלם וכזה כיפי שהמוצרים מגיעים לי עד לפתח הבית עם שליח צ'יק צ'ק ,בלי לטרוח, להתארגן ול"שרוף" זמן ודלק.
מאוד פשוט אני הזמנתי ברכישה האחרונה שפתון מהמם של אסתי לאודר עם גוון חושני ואדום. בחירה שהתגלתה כנהדרת.
צבעו של האודם מושלם.

תודה רבה על חווית קניה נעימה ופרקטית. הקנייה ללא עלות דמי משלוח מעל 250 ש"ח.  אישור מגיע למייל ואת יכולה לתאם את הזמן המתאים לך לקבל את המשלוח או לאסוף ,מה שנוח לך. מקבלים מסרון מהשליח ביום המשלוח.
ולכל מקום בארץ יגיעו אלייך עם החבילה מ bela.
כיף לקבל חבילה כזו האמינו לי. תענוג של שיטה.

תודה רבה.










http://www.bela.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה