יום שני, 6 בפברואר 2017

גרין אוריגינס - אבקות סופר פודס אורגניות הדרך הנוחה והטעימה להוסיף מזונות על לתפריט

צהרים טובים

מוצרים חדשים שניסיתי ואהבתי והפעם מתחום מזונות העל.
אבקת הבלוברי שימשה לנו כסוג של צבע מאכל סגלגל וטבעי- גם טעים וגם נהדר כשהכינונו את המקרונים הביתיים שלנו.

מתכון למקרונים:
270 גרם אבקת שקדים – שקדים לבנים מקולפים 
300 גרם סוכר
300 גרם אבקת סוכר
110 גרם חלבון מיושן בטמפ' החדר – לערבוב עם אבקת הסוכר ואבקת השקדים
110 גרם חלבון מיושן בטמפ' החדר - להקצפה יחד עם סירופ הסוכר
3 כפות אבקת בלוברי סגלגלה.


ואיך להכין?
. לטחון ולנפות את השקדים יחד עם אבקת הסוכר.
. לערבב הכמות הראשונה של החלבונים יחד עם השקדים הטחונים ואבקת הסוכר עד לקבלת מסה חלקה.
להכין מרנג : להקציף את הכמות השניה של החלבונים. במקביל מעמידים סיר עם סוכר ומים ומכינים סירופ סוכר.
4. כאשר סירופ הסוכר מגיע לטמפרטורה של 109 מעלות מורידים את עוצמת המיקסר. כשטמפרטורת הסירופ מגיעה ל-118 מעלות מתחילים להזליף בזרם דק ובעדינות את הסירופ לתוך קערת החלבונים המוקצפים.
5. מאחדים את שתי המסות: אל תערובת השקדים-סוכר-חלבונים מערבבים בכל פעם שליש מהמרנג.
6. מעבירים את המסה לשק זילוף ומזלפים עיגולים זהים בגודלם על נייר אפיה.
להשהות את המגש עם העוגיות כחצי שעה לפני שמכניסים לתנור.
מדליקים בינתיים תנור ל- 150 מעלות.
  1. אופים את התבנית הראשונה כ-12 דקות, עד שהמקרונים מתייצבים. אופים באותו אופן את התבנית השנייה (חשוב לא להכניס את התבניות לתנור ביחד, כי אז המקרונים לא ייאפו כראוי).
  2. רק לאחר קירור משחררים מנייר האפייה.




גרין אוריגינס - אבקות סופר פודס אורגניות הדרך הנוחה והטעימה להוסיף מזונות על לתפריט יום יום
 אסאי ברי ● בלו ברי ● עשב חיטה●עשב שעורה●לוקומה הישר מיערות הגשם של פרו, הג'ונגלים של גואטמלה ושדות החיטה והשעורה של סין, חברת "כרם - טבע של בריאות" גאה להציג את סדרת אבקות הסופר פודס, מזונות על, הכשרה ואורגנית כולה לראשונה בישראל.
מזונות על הם קבוצה של מזונות אשר מכילים ריכוז אדיר של חומרי תזונה, ויטמינים ונוגדי חמצון. הם נקיים מכל חומרי שימור או תוספים ומכילים לרוב רכיב בודד.
אבקות הסופר פודס, מזונות העל, של גרין אוריגינס מיוצרות אך ורק מחומרי הגלם המשובחים ביותר ומאושרים אורגניים, הייבוש של האבקות האסאי ואוכמניות נעשה בהקפאה כך שאינו פוגע ואף משמר את התכונות התזונתיות של פירות אלו. כל פאוץ' מכיל אספקה לכ- 30 ימים של מזון על אורגני באיכות הגבוהה ביותר, כך שאתם יודעים שאתם מכניסים לגוף מזו עלן איכותי אשר ואת תקופת הזמן הנצרכת, מה שמקל על הפיקוח והבנת ההרגשה והתועלת. את אבקות הסופר פודס, מזונות העל, של גרין אוריגינס ניתן לרכוש ברשתות: טבע קסטל, עדן טבע מרקט, שקדיה, קסם הטבע ובבתי טבע ומדפי הבריאות בחנויות בכל רחבי הארץ.
משווק בבלעדיות ע"י :"כרם- טבע של בריאות", טל: 9190076-03. כל האבקות כשרות פרווה בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל​. אבקת אסאי אורגנית אורגני, נא, מיובש בהקפאה - dried Freeze, Raw, Organic האסאי הוא פרי סגול וקטן הגדל בסביבות נהר האמזונס בדרום אמריקה.
 האסאי שלנו בד"כ נקטף ע"י קואופרטיבים של קהילות מקומיות כתחליף לכלכלה המבוססת על כריית עצים. האסאי נקטף ביד ואז מנוקה היטב, נכבש ומיובש בהקפאה.
 מ20 ק"ג של פרי אסאי טרי מכינים כ 1 ק"ג של אבקת האסאי האורגנית.
 האסאי נחשב לפרי בריא במיוחד ומכיל מגוון ענק של וויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו חיוניות:​צבעו הסגול של האסאי מגיע אליו מריכוז גובהה של פיגמנטים טבעיים (אנתוציאנינים) הידועים בתועלתם לפעילות הלב ובשיפור זרימת הדם ובכלל תורמים הפיגמנטים גם לתחושת רעננות וזמינותם בתפריט הישראלי ידועה כמוגבלת יחסית.
צריכה קבועה של אסאי העשיר בחומצת אמינו בשם אוליאיק יכולה להוות נדבך בתזונה תומכת "אנטי אייג'ינג"​ בשל יכולת חומצה זאת לתמוך בפעילות אומגה 3 לחדור לקרום התאים. האסאי עשיר גם בפלבנואדים (ויטמין P ,( פוליפונולים, וחומצה בשם רזרבטרול, נוגדי חמצון עוצמתים אשר מגנים על הגוף מפני מגוון של רדיקלים חופשיים, מחזקים את מערכת החיסון שלנו ובעלי הפוטנציאל להקל במצבים כרוניים.
דרך שימוש מומלצת: 2-1 כפיות ליום מומסות במים, בשייק או משולבות במזון. *המוצר אינו תחליף לתזונה מאוזנת ואורח חיים בריא.* אין לעבור על המינון היומי המומלץ. אבקת בלוברי (אוכמניות כחולות) אורגנית אורגני, נא, מיובש בהקפאה - dried Freeze, Raw, Organic הבלוברי גדל במגוון מקומות בעולם וידוע בזכות טעמו הנפלא כמו גם ערכיו התזונתיים הגבוהים. האבקה מיובשת בהקפאה, תוך שימוש בטכנולוגיה המשמרת את הערכים התזונתיים של הפרי ואת טעמו היחודי והנפלא. הבלוברי מכיל נוגדי חמצון עוצמתים רבים כמו גם אנטוציאנינים (פיגמנטים טבעיים) הנותנים לפרי את צבעו העמוק וידועים בערכם כנוגדי חמצון עוצמתיים.
לשימוש קבוע ויומיומי באבקת בלוברי ישנם יתרונות רבים גם לתהליכים גופניים וגם להשלמת חוסרים בתזונה אשר אופייניים לתפריט הישראלי: אבקת בלוברי מכילה נחושת, אשלגן, מנגן, ויטמין C וויטמין K ,חומרי תזונה אלא מהווים השלמה נהדרת לתפריט הישראלי הממוצע ולכן אבקת בלוברי נחשבת לאידאלית בנוגע להשלמת חומרי תזונה לגוף.
צבעם של הבלוברי מיוחס לפיגמנטים הטבעיים אשר האוכמניות שופעות בהם, האנתוציאנינים, אשר מחקרים רבים קשרו אותם להאטת תהליכי הזדקנות בתאי הגוף​, הפיגמנטיים נלחמים בתהליכים דלקתיים, כמו גם מסייעים בהסדרת זרימת הדם ושיפורו, דבר המוביל לתחושה ערנית וחיונית יותר כמו גם, לפי שימושים מסורתיים, להגברת האון והחשק​ אצל גברים בשימוש קבוע. . נוגדי החמצון בבלובריס, הוכחו במגוון מחקרים, כיכולים לשפר תפקודים קוגניטיביים וזכרון​, לפי עורכי המחקרים, מסתמן שההגנה שהבלובריס מקנים לתאי הגוף משפר את יכולתם להתגונן מתהליכי התחמצנות, תהליך זה גם יכול להקל על הריכוז​ ולשפר הישגים במטלות הדורשות ריכוז. דרך שימוש מומלצת​: 2-1 כפיות ליום ממוסות במים, בשייק או משולבות במזון. *המוצר אינו תחליף לתזונה מאוזנת ואורח חיים בריא.
*אין לעבור על המינון היומי המומלץ. אבקת מיץ עשב חיטה אורגנית אבקת מיץ עשב החיטה נוצרה מההנבטה של עשב החיטה לגובה של כ-15 ס"מ, בנקודה זאת תכולת הכלורופיל הטבעי בעשב הוא הגבוהה ביותר (כ-%70.( מיץ עשב החיטה פופולארי מאד בעולם ונחשב לאחד המזונות העשירים ביותר בחומרי תזונה שקיימים, הוא מכיל אינזימים רבים כמו גם ויטמנים,מינרלים ונוגדי חימצון.
האבקה נוצרת בעיבוד מינימלי : העשב נקצר בשיאו, מנוקה,מיובש ונטחן לאבקה. מולקולת הכלורופיל בעשב החיטה דומה בהרכבה למולקולת ההמוגלובין, מה שהופך את מיץ עשב החיטה לתומך מעולה במצבים של חוסר בברזל, אנמיה, עייפות וחולשה​ . לכלורופיל עשב החיטה יכולות של אנטיביוטיקה טבעית​, ולכן מחקרים הראו שהוא יעיל בטיפול בכיבים, בפצעים מוגלתיים וגרגור שלו אף יעיל נגד עששת ודלקת חניכיים.
מיץ עשב חיטה מכיל גם את חומצנת האמינו גלוטמין אשר הגוף מנתב להזמנת המוח, חומצה זה יכולה לחדור את מחסום המח- דם (BBB (ובמחקרים קשרו אותה להגברת ערנות ושיפור חדות המחשבה​. מיץ עשב חיטה מכיל אנזימים רבים היכולים לסייע בשיפור פעילות הכבד וכך להקל על העיכול וגם לקחת חלק פעיל בשיפור ניקוי הרעלים מהגוף. דרך שימוש מומלצת​: 3-2 כפיות ליום ממוסות במים, בשייק או משולבות במזון.
 *המוצר אינו תחליף לתזונה מאוזנת ואורח חיים בריא.*אין לעבור על המינון היומי המומלץ. אבקת מיץ עשב שעורה אורגנית אבקת מיץ עשב השעורה נוצרה מהנבטה של עשב השעורה לגובה של כ 15 ס"מ, בנקודה זאת תכולת הכלורופיל הטבעי בעשב הוא הגבוהה ביותר (כ-%70.( עשב השעורה נחשב לדגן הראשון שגודל במתכוון ע"י בני האדם לפני 2800 שנים ובכמה עשרות שנים האחרונות הוא חזר לפופולריות בגלל היתרונות התזונתיים שבו הכוללים מגוון של ויטמינים ומינרלים.
האבקה נוצרת בעיבוד מינימלי: העשב נקצר בשיאו, מנוקה,מיובש ונטחן לאבקה. עשב שעורה הוא מזון על מאד ורסטילי ומגוון שכולל ויטמינים K,E,B6,B3,B1, A שילוב של ויטמנים אלו עם אנזימים הנוכחים במיץ עשב חיטה יכול לסייע בשיפור העיכול והמטבוליזם ובשיפור היכולת של הגוף להפיק את המרב מהמזון. מיץ עשב החיטה הוא מנקה טבעי נפלא לגוף​, מחקרים הראו כי עשב החיטה יכול אפילו לספוח מתכות כבדות וכך להוריד את מינונם של רעלנים אלו בגוף, תכונות אלו משויכות לריכוזי מינרלים כגון אבץ, סלניום ונחושת במיץ עשב שעורה כמו כן גם לכלורופיל ממנו מורכב. מחקרים הראו כי חומצה גלוטמית, אשר נמצאת במיץ עשב שוערה, יכולה לעזור לגוף להירגע ואף להקל את החשק לחומרים ממכרים​ ומזיקים כגון אלכוהול, אכילה מופרזת, ניקוטין ועוד. דרך שימוש מומלצת: 3-2 כפיות ליום מומסות במים, בשייק או משולבות במזון.
*המוצר אינו תחליף לתזונה מאוזנת ואורח חיים בריא. *אין לעבור על המינון היומי המומלץ. אבקת לוקומה אורגנית אורגני, נא - Raw, Organic הלוקומה , הוא פרי סאבטרופי הגדל בעמקי הרי האנדים, בעיקר בפרו וידוע בכינויו "הזהב של האינקה" בשל צבעו הצהבהב וטעמו המתקתק שהיה חביב על הילידים באזור כבר לפני הספירה. אבקת פרי הלוקומה אידאלית להמתקה והוספת טעם לכל סוג של מנה, קינוח או מנה עיקרית, ללא הוספה של סוכר. האבקה נוצרת בעיבוד מינימלי: הפרי נקטף ידנית,מנוקה היטב, מיובש בטמפרטורה נמוכה ונטחן לאבקה. הלוקומה עשירה בבטא קרוטן וויטמין A הנקשרו לתמיכה בראייה ובעניים ובחיזוק המערכת החיסונית. הלוקומה משמשת להמתקת מזונות תוך כדי העשרתם בחומרים מזינים​, הערך הגליקמי של אבקת הלוקומה מאד נמוך והשפעתו על רמות הסוכר בדם זניחה בניגוד לממתיקים מלאכותיים אשר משפיעים על רמות הסוכר בדם ללא כל ערך תזונתי כלשהוא.
הלוקומה היא מקור נהדר לויטמין B3 אשר רבים סובלים ממחסור ממנו, בעיקר בתזונה צמחונית או טבעונית, כמו כן שמן הלוקומה קושר במחקרים רבים לתכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטרליות.
 ניתן להוסיף אבקת לוקומה לכל משקה, סמות'י, יוגורט, גרנולה, עוגות, עוגיות, מאפים ועוד.
 דרך שימוש מומלצת: 2-1 כפיות ליום ממוסות במים, בשייק או משולבות במזון כתוספת טעם ​ ומתיקות מעודנת למגוון מנות וקינוחים. *המוצר אינו תחליף לתזונה מאוזנת ואורח חיים בריא. *אין לעבור על המינון היומי המומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה