יום שני, 27 בפברואר 2017

בשורה משטראוס- אפיפיות חוזרות למדף לתמיד

צהרים קסומים ויותר קסומים עם האפיפיות הכל כך עדינות ודליקטסיות מבית עלית ללא גלוטן ולא רק בפסח. הפעם forever . הן מעודנות וטעימות וכיפיות ליד הקפה.


האפיפיות האהובות - הבפלות הפריכות של פסח, ללא גלוטן- חוזרות למדפים והפעם כדי להישאר. זאת, בזכות פס ייצור מיוחד שנבנה בשנה האחרונה במפעל הממתקים בנצרת לטובת ייצור אפיפיות ללא גלוטן כל השנה. (שאפו לשטראוס).

אפיפיות, הבפלות האהובות של חג הפסח, מושקות מדי שנה לפני החג וברגע שהן מופיעות על המדף נחטפות ואוזלות עוד לפני תום החג. צרכני מוצרים ללא גלוטן, פנו בשנים האחרונות לשטראוס בבקשה להפוך את האפיפיות למוצר שוטף וקבוע.
שטראוס נענתה לפניות ובשנה האחרונה בנתה את הקו היחודי. הקו החל לעבוד לפני מספר חודשים במטרה לייצר כמות מספקת לחג הפסח ולמכירה שוטפת כל השנה.
אייל דרור, מנכ"ל חטיבת הממתקים של שטראוס: "אנו ממשיכים בתהליך שאותו התחלנו לפני כשנתיים ובמסגרתו אנחנו מוסיפים מדי מספר חודשים מוצרים נוספים לסל הקבוע של מוצרינו  ללא הגלוטן, גם השנה , בחג הפסח נרחיב את מגוון מוצרינו שאינם מכילים גלוטן ואת הכמויות המיוצרות. הקמנו בשנה האחרונה, קו ייצור מיוחד לבפלות ללא גלוטן- האפיפיות וכך נוכל להמשיך ולמכור אותן גם אחרי פסח במשך כל השנה."

מהלך אפיפיות כל השנה, מצטרף להחלטה אסטרטגית שקיבלה שטראוס, לסמן כל מוצר מתאים, בכדי להנגישו לרגישים לגלוטן. בין המוצרים : מוצרי המחלבה, מוצרי יד מרדכי, החטיפים המלוחים ומגוון סלטי אחלה. כלל המוצרים מסומנים עם סימון של פרח או בכיתוב "מכיל עד 20 PPM גלוטן".





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה