יום חמישי, 9 בפברואר 2017

ANANDA COSMETIC - העניקו לעור הפנים והגוף מתנה לכבוד חג האוהבים והמשפחה הקרבים.

בוקר טוב




בשנים האחרונות התחברתי מאוד ויש לציין שסחפתי עמי את כל בני הבית, משפחתי האהובה משפחת ארז בטרנד הבריאות אם זה באוכל שאנחנו מכינים ואוכלים, אם במוצרי הטיפוח שאנו משתמשים בהם לעור פנינו וגופנו, משקאות ממותקים- אין!, מים In, ספורט - כל אחת ואחד במה שמתאים לו, הליכה, שחייה, חדר כושר, רכיבה על אופניים ולהרבות כמה שיותר במפגשים משפחתיים , כי הרגעים השמחים האלו לא יחזרו לעולם, נצלו כל רגע בהנאה וראו תמיד את חצי הכוס המלאה.

אם כל כך חשוב לנו האוכל שאנו מכניסים לגופנו בוודאי שחשוב להתשמש במוצרי טיפוח שלא מכילים חומרים מזיקים לעור, כימיים למיניהם.כולן במרדף אחר המראה הצעיר של עור הפנים , מתיחות, לייזרים, בוטוקסים, קוסמטיקאיות כאלה ואחרות, רק עשו לי טובה, בדקו כל דבר ודבר לפני שאתן ניגשות לעשות. בדקו בזכוכית מגדלת. אילו חומרים מכילים הטיפולים, מה עלול להזיק לנו וזה יהיה בעוכרנו, ברצוננו לעשות טוב לגוף שלנו ולא כבומרנג שיחזור אלינו ויזעזע לנו את הכל.
משום מה את הקרמים לטיפוח העור, בעיקר של הפנים והשיער, אף אחת כמעט לא בודקת מה הם מכילים כמו שאנו בודקות את מוצרי המזון שאנו רוכשות. אז עשו לעצמכן הרגל ובדקו ממש "בזכוכית מגדלת" ואל תקנו ותשתמשו בכל המזיקים האלה.

שלומית רוזן מייצרת כאן בארץ מוצרי  טיפוח (שבעצמה עברה טראומה, היא ועור פניה לאחר טיפול אצל קוסמטיקאית שהזיקה לעור פניה ) והחוויה הזו השלילית השפיעה על שלומית עד כדי כך שהחלה בחיפוש אחר אורח חיים בריא המושתת על תזונה ותנועה. שלומית מתריעה וגורסת כי לכל טיפוס יש את התזונה המתאימה לו ואנא שימו לב עם חומרי הטיפוח שאתם/ן משתמשים בהם, גם אם זה בושם, קרמים וכו'.
שלומית בחרה באסכולה של הרפואה האיורוודית  וחקרה ולא הרפתה וצעדה בעקבות מחקר שנערך בצרפת על אגוזים הגדלים באזור גרנובל- בין שוויץ וצרפת על עצים טבעיים מהטבע ועוד חומרים טבעים ואורגניים שעשויים לטפל בבעיית פיגמנטציה , על הגנה מקרני השמש שעלולות להיות מזיקות מאוד, על החדרת לחות והזנה ולא שטחית! לעור הפנים . שלומית למעשה מחוללת כאן שינוי מהותי בתפיסה של הקומסטיקה בארץ גם אם מדובר בשמפו למשל (ישנם מוצרים המכילים רכיבים המגיעים לא עלינו מתעשיית הפלסטיק).
הקוסמטיקה של שלומית היא בעצם אורגנית וזו למעשה תורת חיים שלמה שמתוך כל מרכיבי הטיפוח והתזונה ישנה תוצאה אידיאלית לעור פנינו ובכלל לחיינו. לצערנו הרב ישנם מוצרים המשווקים כאורגניים וטבעיים והם לא כאלו ,אלא רק מדמים עצמם ומתחזים לכאלה ועל כמה וכמה מוצרים שהינם ללא תו תקן.
לשמחתי אנשים היום יותר מודעים ובודקים את הרכיבים במוצרי הקוסמטיקה והמזון וטוב שכך.

שלומית יצרה תקדים בארץ והתואר - "כוהנת הקוסמטיקה האורגנית" מגיע לה על עבודת "הקודש" שהיא עושה, המחקרים, הנסיעות שלה הנסיעות שלה אחר הצמח או הפרי האידיאלים והמבריאים את העור, חיפוש אינסופי והקדשת זמן מלא ונסיעות רבות כדי להגיע לתוצאות הכי טובות ומי שמרוויח זה אנחנו מלבדה..
שלומית מהווה לי דוגמא לאישה שחוללה מהפך בתחום הזה בארץ וגם כמודל לאשת עסקים עצמאית ויזמית מדהימה. לקרוא אותה ואת קורותיה זה נוטע- בי לפחות המון בטחון ורצון לעשות שינוי גם עם עצמי- מודה ומתוודה.
ananda הינה החברה היחידה בארץ הפועלת ומייצרת לפי תו תקן BDIH הבינלאומי המחמיר למוצרים אורגניים.
המשפט ומטבע הלשון- "מעז יצא מתוק" כל כך מתאים לסיפור חייה של שלומית רוזן, שמתוך מה שעברה והקשיים הרבים הגיעה למה שהגיעה היום ובכלל להעריץ אישה כזו שהגיעה בכלל מתחום אחר לגמרי ובגיל לא צעיר במיוחד עשתה מהפך ושינוי בתחום עיסוקה ובכל חייה ,כל הכבוד!!
אז אפשר לצפות לעוד מהפיכות ועוד מוצרים נהדרים מבית ananda של שלומית רוזן הנפלאה  וגם לנישה של מוצרים לתינוקות שלומית נכנסה לאחר שפנו אליה לא פחות - מסופר פארם ורצו לייצר במפעל שלה. מקסים ונהדר. והשמיים הם הגבול מבחינת שלומית.









לאורך זמן מה השתמשתי בקרם ממצק לעיניים מבית ananda  ויש שיפור משמעותי במראה המשתקף מתחת לעיניי והעור באיזור הזה כל כך עדין ודקיק וחשוב לטפח אותו על בסיס יומיומי ומה טוב שיש לי מוצרים איכותיים לשימושי וטיפוחי האישי.
אני ממליצה גם לכן לכו על המוצרים האיכותיים מבית ananda - זוהי גם בקשה שימו לב ואל תשתמשו בכל מוצר. זה כל כך מהותי וחשוב לחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה