יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

לקראת החזרה לבית הספר: חברת ''עוף טוב'' משיקה אפליקציה יחודית - אפליקצייה וובית שמאפשרת להורים יצירת תוויות אישיות לכריכי הפסקת האוכל


צהרים טובים.

מתכוננים לחזרה לבית הספר והחזרה לבצפר מעולם לא נראתה טוב וטעים יותר כמו עכשיו עם האפליקציה של "עוף טוב", אפילקציה מושלמת עם רעיון נהדר לתוויות/מדבקות אישיות לכריכים של ילדינו.
מה מכיל הסנדוויץ? לאיזו שעה הוא מיועד? האם לארוחת הבוקר, או הבוהריים?
איזה כיף של רעיון טעים. אצלי הם "משוגעים" על פסטרמות של עוף טוב וכעת עם התוויות, זה בכלל נותן לכריך ערך מוסף, נתינה, הומור ואהבה בתוך השקית עם הכריך. איזה רעיון נפלא ,פשוט ונפלא.
כל הכבוד לעוף טוב. זה טעים וזה נעים.הילדים כבר התאהבו בבית. ניסינו עוד לפני שהתחילה שנת הלימודים.
צפויים להם ימים ארוכים של לימודים ולאחר חופשה ארוכה של קיץ בחודשיים החמים והמתמשכים, יהיה כיף יותר לחזור לבית הספר עם כריך נהדר של פסטרמה מבית עוף טוב+ עוד גודיז. כמו מה שצילמתי כאן לדוגמא. ויש עוד אינספור דוגמאות. סלט ביצים, סלט אבוקדו, טחינה וסילאן, גבינה צהובה, חביתה ועוד ועוד.
שיהיה בתיאבון וחזרה נעימה וקלה ללימודים.













לקראת החזרה לבית הספר:
חברת ''עוף טוב''  משיקה אפליקציה יחודית - אפליקצייה וובית שמאפשרת להורים יצירת תוויות אישיות לכריכי הפסקת האוכל.
חברת ''עוף טוב'' שהינה יצרנית מוצרי המזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומהודו המובילה בישראל  משיקה בימים אלו לקראת החזרה ללימודים  אפליקציה וובית שמאפשרת להורים יצירת תוויות לכריכים שבתיק  התלמיד שעליהן ניתן להדפיס הקדשות אישיות והודעות מיוחדות לילדים בימים הראשונים של בי"ס ובכלל.
ענבל טרופ קירש סמנכ''לית השיווק בחב' ''עוף טוב'' מציינת, שהתוויות המעוצבות נועדו להעצים את חוויית הימים הראשונים והמרגשים של הלימודים ולחזק את הקשר בין ההורה לילד באמצעות ריטואל הכנת הכריך.
כמו כן, יוכלו ההורים להדפיס על התוויות מידע מה כולל הכריך ולאיזה שעה הוא מיועד (ארוחת עשר, ארוחת צהריים, וכ''ו).
''עוף טוב'' מציעה מגוון גדול של מוצרי פסטרמות עסיסיות ומפנקות לכריך הפסקת האוכל.
הפסטרמות הן  שדרוג מפנק לכל כריך, עסיסיות, ובעיקר משביעות ולכן כריכי הפסטרמות יכולים לשמש ממש כארוחה.
כל הפסטרמות של ''עוף טוב'' עשויות מבשר הודו. בשר ההודו ידוע כמזון בעל ערך תזונתי גבוה: הוא מכיל כמות גדולה של חלבון ומצד שני דל יחסית בשומן. יש בו מגוון ויטמינים ומינרלים הנחוצים לבריאות.
קבוצת ''עוף טוב'' שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, הינה יצרנית מוצרי המזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומהודו המובילה בישראל.
"עוף טוב" מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן הגידול.

הלינק לפעילות:
ניתן גם לחפש בגוגל: ''חוזרים לבי''ס עם עוף טוב''
את התוויות מדפיסים על נייר מדפסת רגיל אך מומלץ לשדרג את ההדפסה על נייר מדבקה או נייר קשיח.
(* מצ''ב מדבקות A4  ונייר איכותי כאופציה לשידרוג).









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה