יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

כשטכנולוגיה וסגנון נפגשים! "מדגל" השיקה את ברז IFLOW החדשני באירוע חגיגי עם השף יונתן רושפלד, שהדגים את חוויית השימוש בברז החדש למטבח, המופעל ללא מגע!














שמחתי להיות באירוע של "מדגל" שבו נכחו מנהלת השיווק והמנכ"ל.
סיפרו לנו על ההתפתחות של החברה בשנים האחרונות ואיך שהחברה זינקה בהכנסותיה לאחר שנים לא פשוטות.
צועדים קדימה עם שותפויות נהדרות ופוריות.
משנת 1973, לא יאומן איך השנים עוברות מהר כשנהנים.
כעת מושק ברז מדהים ללא מגע. חוויתי, ניסיתי ואהבתי. זהו ברז לכל החיים. משקיעים ומרוצים להרבה שנים.
החברה עובדת בשיתוף עם אדריכלים ומעצבים  שזו נישה ופלח שוק נפלאים.
יופי וטכנולוגיה גם יחד והנה לפניכן פוסט המספר על מדגל החברה בכלל ועל ההשקה של הברז הכל כך יפה ופרקטי.



כשטכנולוגיה וסגנון נפגשים!
"מדגל" השיקה את ברז IFLOW החדשני באירוע חגיגי עם השף יונתן רושפלד, שהדגים את חוויית השימוש בברז החדש למטבח, המופעל ללא מגע!
"מדגל" מבית פלסאון, מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, השיקה באירוע חגיגי עם השף יונתן רושפלד, את ברז המטבח החדשני IFLOW, המופעל  ללא מגע! ומציג חוויית שימוש ונוחות חדשות במטבח!
באירוע ההשקה הציגה ג'יין מטלון דריי, מנהלת שיווק ומכירות ב"מדגל", את מגוון היתרונות של הברז, המשלב לראשונה טכנולוגיות הפעלה מכנית ואלקטרונית. בהפעלת הברז באמצעות הידית המכנית מופעל החיישן האלקטרוני הנמצא בפייה של הברז ומאפשר להפעיל אותו ללא מגע. כך הברז נפתח ונסגר רק כשצריך, ללא בזבוז מיותר של מים ושל כסף.
חוויית השימוש החדשה של IFLOW במטבח, מציינת מטלון-דריי, מתבטאת בנוחות השימוש, בשמירה על ניקיון והיגיינה, בחיסכון במים ובעיצוב עדכני ומרהיב. הפעלת הברז ללא מגע מאפשרת שמירה על ניקיון והיגיינה תוך כדי הבישול במטבח, כך שאם אתם באמצע הכנת עוגה או טיגון שניצלים וצריכים לשטוף את הידיים, או שהילדים ניגשים לרחוץ את הידיים בסיום הארוחה, אין חשש שהברז יתלכלך.
במהלך סדנת בישול שנערכה במסעדת "ג'ונתן פוד קלאב", הדגים השף יונתן רושפלד את היתרונות של הברז החדש ואת נוחות השימוש בו, תוך שהוא מכין למוזמנים מגוון מנות משובחות, בהן דג לברק, פילה בקר, סשימי טונה אדומה, טרטר בקר, עוגת גבינה ריקוטה.
ברז IFLOW מוצע בעיצוב מרהיב ואלגנטי המשדרג כל מטבח. הברז מאופיין בקו עיצוב גבוה, מעוגל ויוקרתי, המקנה לו נוכחות מרשימה במטבח. הברז מכיל גם טבעת תאורה בצבע כחול שנדלקת כשהמים זורמים ומוסיפה לעיצוב המרהיב של הברז.
יתרון חשוב נוסף לברז IFLOW הוא בטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת להתקין אותו מלמעלה בקלות ובמהירות, בתוך פחות מ-5 דקות. לברז שני מצבי זרימה – רגיל וספריי, ומזלף נשלף לנוחות השימוש.  
מדגל מעניקה 7 שנות אחריות לברז.
מחיר: 3,175 ₪.
להשיג בחנויות הקרמיקה המובחרות ברחבי הארץ.
***

"מדגל" היא מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973. (באוגוסט 2015 נרכשה מדגל על ידי חברת פלסאון ישראל). מעל 40 שנה של פעילות פיתוח, ייצור וייבוא הופכות את מדגל למובילה בתחום הברזים – בעיצוב, באיכות, בטכנולוגיה ובשירות. בכל שנותיה חרטה "מדגל" על דגלה דינמיות והתחדשות. מדגל עוקבת כל העת אחר מגמות העיצוב והפתרונות בעולם ובישראל, כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחותיה. מדגל מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום של ברזי מטבח ואמבט. כמו כן ברזי מדגל הם סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שמה של מדגל הולך לפניה בזכות השירות המעולה שהיא מספקת ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים ביותר במחירים הוגנים ומשתלמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה