יום שבת, 12 באוגוסט 2017

One Love" " - מחווה טעימה לאגדת הרגאיי בוב מארלי





שבוע טוב

איך שאני אוהבת את שעות בין הערביים בין חול לשבת. 
אחר הצהריים שלפני השבת, הכל כזה מזדחל לו לאט והריחות מסביב על כל גווניהם, ניקיון הבית, ניחוחות התבשילים והעוגות וככה בכל השלווה הזו, לפתע צלצול הפעמון בדלת ומי בדלת??
השליח שהביא עימו את הבשורה המתוקה- one love - בוב מארלי, מכירות/ים??
אני מתארת לעצמי ששמעתן/ם עליו. בתי יעלי בת 17 ומכירה את שיריו ובתור רשג"דית מסורה בצופים, לכל מחנה שהיא יוצאת היא חייבת את השרוול שלה עם בוב מארלי... שקנתה בשוק הכרמל.
פתחנו, ולא הצלחנו לסגור את הפה. איזו גלידה טעימה. טעם מפעם שחודש, ומה בפנים?
קרמל, מערבולות מתפצפצות של פירורי עוגיות ופאדג' בדמות סמלי שלום והבסיס- גלידת בננה מענגת.
אז כזה שכל ביס נתקלים בטעם אחר וזה מתפוצץ ממש בפה, מתוק ומאוזן, טעים ורך.
אחת הגלידות המושלמות שיצא לי לטעום ולהתענג עליהן לאחרונה.
אנחנו משפחת ארז ממליצים על הגלידה קבל עם ועדה. לכו לקנות. שווה כל "גרוש".
לאחרונה כולנן כמעט ראינו את התחקיר על הגלידות. על בן & ג'ריס אני סומכת ואוהבת.
ובמיוחד עלי לציין כי חברת בן אנד ג'ריס תתרום חלק מההכנסות לילדים בג'מייקה לפיתוח ולחינוך ואם זה בשילוב גלידה ,אהבה ומוסיקה - אז הכל טוב.

















One Love" " - מחווה טעימה
לאגדת הרגאיי בוב מארלי

לכבוד 40 שנה לאלבום "אקסודוס", כמחווה לזמר הרגאיי האגדי בוב מארלי, חברת  בן & ג'ריס מחדשת את הטעם עם שם חדש – בוב מארלי   "One  Love"  גלידת בננה, קרמל, סווירל של פירורי עוגיות וסמלי שלום מפאדג'.
 

חלק מההכנסות מכל פיינט גלידת ''One Love'' מיועדים לתרומה לפרויקט הלאומי של הקהילה האתיופית בישראל –,ENP  בתוכנית אשר תומכת ומעצימה בני נוער מהקהילה האתיופית ברחבי הארץ''.
 

התערובת המיוחדת נוצרה כמחווה טעימה לאגדת הרגאיי בוב מארלי, בשותפות עם משפחת מארלי ולרגל חגיגות 40 שנה לאלבום "אקסודוס".
חב' בן & ג'ריס מחדשת  את הטעם עם שם חדש, גלידת ''One Love'' - גלידת בננה, קרמל, סווירל של פירורי עוגיות וסמלי שלום (PEACE) מפאדג'.
בוב מארלי סימל עבור רבים יותר ממוסיקה והיווה שגריר חברתי אשר עורר השראה  אצל מיליוני אנשים לערכים של שוויון, שלום ואהבה.
 בן & ג'ריס  חושבים שעכשיו יותר מתמיד העולם זקוק ליותר אהבה והדרך הטובה ביותר  הינה לחבר גלידה ומוסיקה יחד.
 בשיתוף עם משפחת מארלי חודש  הטעם האגדי כדי להפיץ את המורשת של אהבה אחדות וצדק חברתי.
חב' בן & ג'ריס העולמית תורמת חלק מההכנסות של גלידת ''One Love'' למימון מחנות נוער בג'מאייקה שתומכות בצעירים לפיתוח הפוטנציאל שלהם.
אבי זינגר מנכ''ל בן & ג'ריס ישראל מציין, "בישראל החליטה החברה שחלק מהרווחים מכל פיינט גלידת ''One Love'' יועד ל- ENP הפרויקט הלאומי של הקהילה האתיופית בישראל שמטרתה לעורר השראה ולהעצים את הקהילה האתיופית ולהבטיח לה עתיד טוב יותר , לספק הזדמנויות חברתיות וחינוכיות לפרויקט לאומי של הקהילה האתיופית בישראל. התוכניות שלהם מספקות הזדמנויות חברתיות וחינוכיות שכוללות סיוע לימודי אחרי שעות הלמידה בבית הספר וחוגים שנועדו להעצים הורים ומנהיגות בקהילה. היום הפרויקט הלאומי לקהילה האתיופית פועל בכ- 35 ערים ברחבי הארץ בתוכניות התגבור הלימודיות משתתפים כ- 5,600 תלמידים."

מחיר מומלץ לצרכן  25   500 מ"ל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה