יום ראשון, 20 באוגוסט 2017

יקב היוצר, החמישי בגודלו בישראל: יין אדום יבש חדש ל'היוצר' לקראת החגים - Harmony יין אדום יבש, מסדרת Lyrica








שבוע מבורך

יש לי הצעה בשבילכן/ם לחגי תשרי הבאים עלינו לטובה. (השנה זה יוצא ממש מוקדם, 20.9- ערב ראש השנה)
יינות של יקב היוצר, יינות נפלאים, סדרות טובות.
אני קיבלתי רוזה ואת harmony מסדרת lyrica - יין אדום ונפלא שענביו הגיעו מכרמים בגליל העליון הכל כך יפה, עם  אדמה מועשרת, טובה ואיכותית, מזג אויר נהדר בשילוב ענבים שכרמיהם נמצאים בעוד איזור מדהים ארצישראלי ועתיק- הרי יהודה, שם השמש יותר עזה. השילוב הזה יחדיו יצר יצירה מופלאה של יין משובח ואיכותי.
עברנו דירה לאחר 25 שנה באותה הדירה. מרגש, מלחיץ, משמח .
מכאן לשם עשינו חנוכת בית והזמנו במוצאי שבת ,שזה אתמול הרבה חברים. התענגנו על היין האדום, כולם אהבו ומי שלא שותה יין אדום, נהנה מהרוזה הקליל שציננו אותו היטב.

יקב צעיר , משנת 2015 עם רזומה מוצלח ואיכות של יינות שכבר הספיק ל"חלוש" על לא מעט מדינות ולייצא. כובש עוד ועוד פסגות.
כל הכבוד על ההצלחה, שימשיכו וירבו ה"פירות הטובים", לחיים וברכת שנה טובה ומאושרת עם הרבה אוכל, יין טוב ובילויים .רק בשמחות!!
אני ממליצה. קראו על היקב ועל היין האדום במיוחד, כאן בהמשך הפוסט.
















בציר משובח נוסף מיקב היוצר. היקב, שכרמיו משתרעים משפלת יהודה בחבל לכיש ועד אזור הגליל בצפון הארץ, משיק בימים אלו יין חדש: Lyrica Harmony – יין אדום יבש. היקב ישווק השנה 5 מיליון בקבוקים בישראל, ברוסיה, בלגיה, סין ובארה"ב.

Harmony
יין אדום יבש, מסדרת Lyricaיצירה אישית של היינן פיליפ ליכטנשטיין, שמשלבת גוונים מרתקים של טעמים היישר מהטבע, רבדים רבים של צבעים, ריחות וטעמים באיזון מרגש בכל לגימה. היין הופק משילוב של ענבי קברנה סוביניון ומרלו שגדלו באדמת הגליל העליון, העשירה במינרלים, יחד עם ענבי  פטיט ורדו וקברנה פרנק שגדלו תחת השמש של הרי יהודה. היינות הועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי למשך 24 חודשים. היין בעל גוף מלא, בגוון אדום ובהרמוניה של טעמים. מכיל 13.2% אלכוהול, כשר. מחיר – 110 ¤.

Harmony, מצטרף אל הסדרה היוקרתית Lyrica, הבנויה על זנים ים תיכוניים בעיקר "צרפתיים". בשלושה יינות 'זנים טהורים' ויין אחד שהנו ערבוב של שלושת הזנים של דרום צרפת. רוב היינות מכרם יחידני. הסדרה כוללת מספר זנים מובחרים- ארגמן, (סירה, מורבדר, GSM גרנאש-סירה-מורבדר). לאחר ריסוק הענבים הם קוררו והושרו בתנאי קור תוך שהם נשארו במגע עם הקליפות למשך כ-3 שבועות. היין יושן בחביות עץ אלון למשך 24 חודשים.

יינן היקב, אמן היין הצרפתי, פיליפ ליכטנשטיין, שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה: "המטרה המוצהרת היא לתת לטעם הפרי לשלוט בתמהיל הטעמים, על פני הדומיננטיות של טעמי העץ. כל היינות עברו מגע ארוך מאוד עם עץ אלון, אולם עברו תהליכים של בחירת סוג וגיל החביות בכדי לשמור טעמי החבית, אך לא למחוק את ביטויו של כל זן וזן.'
גיא אדרי, מנכ"ל יקב היוצר: "אנחנו מייצרים יינות פרימיום במחירים הוגנים. היוצר ממשיך להפיץ את בשורת היין הישראלE9 המשובח ברחבי העולם. החל מהשבוע התחלנו לייצא גם לארה"ב, בעקבות השוק האירופי והסיני בהם אנו פועלים בהצלחה מזה כשנה."

תיאור: תיאור: M:לקוחות פעיליםיקב היוצרתמונותLYRICA_Meritage.jpg
Lyrica Harmony  - גוונים מרתקים של טעמים היישר מהטבע
קרדיט: סטודיו BB&A


יקב היוצר, הוקם ב-2015,  בהשקעה של כ-7.5 מיליון ¤. הכרמים, המשתרעים על פני מאות דונמים משפלת יהודה, חבל לכיש בדרום ועד אזור הגליל בצפון הארץ, צפויים להפיק כ- 650 אלף בקבוקים בשנת ,2017 וכמיליון בקבוקים בשנת 2018. המסע בעקבות יין היוצר החל לפני כשבע שנים במוחו וליבו של אמן היין הצרפתי, פיליפ ליכטנשטיין, שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה. ליכטנשטיין עלה לארץ עם חלום אחד להביא את הניחוחות והעונג החושי מכרמי פרובנס להרי ירושלים. בתחילת שנות האלפיים, הוביל ליכטנשטיין את מהפכת האיכות ביקבי כרמל, ובשנים האחרונות עמל ליכטנשטיין, יחד עם משפחת שור בעלי יקב ארזה, מהיקבים הוותיקים בארץ  על מהפכת איכות נוספת ליצירת יין פרימיום חדש ויצירתי. ויצר סדרות יוקרתיות המבוססות על זנים ים - תיכוניים ייחודיים, שזכו לפרסים בארץ ובעולם.

כשר.
בהשגחת בד"ץ עדה חרדית והרבנות הראשית מעלה אדומים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות:, מגה בעיר, יינות ביתן, רמי לוי, יוחננוף, אושר-עד וחנויות יין מובחרות.

תגובה 1:

  1. מושלם. הייתי שמחה להצטרף אלייך לטעימות.
    אני אוהבת לטייל בעולם ולאכול ולשתות טוב. בדקנו כמה דילים לריבירה הקרואטית ואנחנו בחרנו משהו מעולה. נצא לחופשת קיץ בכפר נופש בקרואטיה ויש שם יקבים ליד ומסעדות טובות ונשלב חופשה עם אוכל טוב כמובן :)
    תודה רבה לך

    השבמחק