יום חמישי, 17 באוגוסט 2017

חוגגים את ראש השנה עם פאפהבאבל papabubble ישראל חנות הסוכריות בעבודת יד " papabubbleהיא חוויה משמחת, צבעונית ויצירתית מעולם אחר" מרתה סטיוארט



השבוע ערכתי ביקור מתוק לתוך אימפריה קטנה של מותג סוכריות שהגיע לכאן, לתל-אביב מברצלונה ,מאז נובמבר האחרון.
הכל בעקבות חלום של מיכל המקימה והבעלים. היא ביקרה בברצלונה וההתחלה הייתה של תהיה וניסוי ו - 3 חודשים של למידה ממדריכים שהגיעו מברצלונה ולאחר מכן השתלמו עוד ועוד  ,במרתף אי שם ברמת השרון, שם ניסו, ובדקו, וטעמו, עד שהגיעו לאיזון ומשם למעשה כבר החלו לקבל הזמנות ולמכור. 
רק לאחר מכן חיפשו והגיעו למשכנם/המפעל קטן ברח' דיזינגוף.
צפיתי בחלק מתהליך ההכנה. סוכר מתבשל עם גלוקוז בסירים גדולים עם מים ונהפך לקרמלי ,הכל נעשה בטמפרטורה מאוד גבוהה. מהסיר עובר לשיש, תוחמים את המסה מוסיפים צבעי מאכל , כשרק מעטים מהם הינם טבעיים.
אח"כ גוזרים ולשים עד לצבע אחיד לתוצאת מרקם של בצק. 
לפני כן הם בונים את הסיגמנטים כדי לבנות צורה. הכל מאוד חם (תרתי משמע) והאמניות היוצרות, לבושות בכפפות מיוחדות.
כל הזמן הן מגלגלות עד שמתקבלת צורת רולדה עם מעטפת חיצונית.שני הקצוות הם פסולת המושלכת ללא שימוש. ישנו בדרך כלל נתח של 5 ק"ג ורולדה יכולה להגיע עד 12 ק"ג מכסימום.
יש גם את הסוכריות בצורת כרית שאותן מגלגלים, מותחים ובכדי להגיע לצורה של "הכרית" מעבירים את המסה במכונה כמו של ספגטי ומתוך זה חותכים לצורת כריות. 
מרהיב ביופיו לצפות בכשרונות של האמניות.

מי שלא מכיר/ה את הסוכריות ,אני ממליצה לטעום, לנסות, להעניק כמתנה לחגי תשרי. זה מקסים, יפה ומתוק.
יש אפשרות לסוכריות גדולות עם הטבעת שם עליהן ליומולדת וכדומה.
ישנן סוכריות של יודיאיקה שחביב מאוד להגיש מתנה לאורחים המגיעים מחו"ל, או כשנוסעים לבקר אותם אי שם.
להעניק במסיבת רווקות, לחתן ולכלה ובחתונה, לבני מצווש והיריעה קצרה מלהכיל.
כל סוכריה לפי צבעה  ניתן לדעת באיזה טעם היא. ירוקה- קיווי, כתומה- תפוז, אדומה- דובדבן, תות שדה, לבנה(מליין הכריות) היא בטעם קוקוס, והיא מדהימה. (אני אוהבת קוקוס).
החבר'ה גם מכינים במקום מרשמלו טעים וביתי ברמות על בינלאומיות.

באמת המחיר שווה לכל כיס וכדאי לקפוץ. תטיילו בדיזינגוף, או לכו לים וקנחו בחנות המתוקה, שהינה כמו ממלכה לסוכריות.








חוגגים את ראש השנה עם
פאפהבאבל papabubble ישראל
חנות הסוכריות בעבודת יד
" papabubbleהיא חוויה משמחת, צבעונית ויצירתית מעולם אחר" מרתה סטיוארט
פאפהבאבל papabubble ישראל חנות הסוכריות בעבודת יד היחידה מסוגה בישראל, מציעה חוויה יוצאת דופן. חנות הסוכריות הייחודית השוכנת ברחוב דיזנגוף 179, היא לא פחות מחוויית חושים. החנות בנויה כך שהעוברים והשבים יוכלו להתבונן בקסם תוך שהוא מתהווה לנגד עיניהם וליהנות מחוויה צבעונית ואפילו להזמין סוכריה ממותגת אישית. בחנות מייצרים מידי יום מאות אלפי סוכריות בצבעים, צורות וטעמים והכל נעשה לעיני העוברים והשבים. מלאכת היצירה של הסוכריות היא בהעדר מילה טובה יותר - מהפנטת. וכמובן שבסוף אתם יכולים גם לטעום.
בפאפהבאבל papabubble ישראל תוכלו למצוא מוצרים ייחודיים רבי השראה בטעמים, עיצובים וצבעוניות מפתיעה. לקראת ראש השנה למשל מייצרים מארז ייחודי עם סוכריות בעיצוב ובטעמי רימון, תפוח ודבש. מדובר בחנות היחידה על שלל 40 סניפיה של החברה שמייצרת מוצרי חגים יהודיים ויש לזה השפעה בינלאומית כמובן.
המארז מגיע במגוון אריזות הנעות בין 70-190 גרם ומחירם נע בין 24-45 ₪.
בנוסף, בחנות קיימים מיקסים ייחודיים של סוכריות בצורות שונות כמו מיקס יום הולדת, מיקס אהבה ומיקס תל אביב כנהוג בסניפי הרשת ברחבי העולם.
הסוד של פאפהבאבל papabubble ישראל הוא  בתהליך הייצור המסורתי של הסוכריות במקום. יחד עם זאת מטרתה להפתיע, לשמח את בלוטות הטעם ולרגש את הדמיון בכל ביקור מחדש עם טעמים, עיצובים, רעיונות, מרקמים חדשים וחוויה מושלמת בכל סוכרייה. בחנות ניתן למצוא סוכריות בטעמי פירות ביניהם פסיפלורה, פטל, תפוז, בננה, אננס, ליים, קיווי, ענבים, תות, מנגו לימון אשכולית אדומה ועוד וכן שילובים דוגמת אננס וקוקוס, תות שמנת, לימון שמנת, תפוח קינמון, קפה ושוקולד ואחרים.
*ניתן להזמין סדנאות הנערכות במקום והחוויה מאוד מתוקה, המשתתפים מעצבים את הסוכריות, בוחרים את הטעמים והצבעים ולומדים איך לייצר סוכריות ממש כמו מקצוענים. משך הסדנה שעה וחצי כשבסיומה כל משתתף מקבל צנצנת סוכריות בינונית ו2 סוכריות ענקיות על מקל.
מחיר לאדם בין  150-170 ₪,  4-6 משתתפים.

רחוב דיזנגוף 179 תל אביב, טלפון:0737856947
שעות פתיחה: א-ה 10:00-20:00, יום ו' 9:30-15:00

























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה